جمعه 14 اردیبهشت 1403

Image result for ‫دکتر محمد رفیعی ریاست بسکتبال گیلان‬‎

 

 

دکتر رفیعی :

حضور پورشور اهالی بسکتبال گیلان در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب

دکتر محمد رفیعی ریاست هیئت بسکتبال گیلان :

برای اولین بار در تاریخ بسکتبال گیلان 108 بازیکن و کادر فنی

در لیگهای کشوری و بیش از  240 ورزشکار در تورنمتها و

مسابقات چندجانبه در استان گیلان

 

 

سرویس ورزشی موج برنا – انقلاب اسلامی ایران تحولی بزرگ در عرصه های مختلف اجتماعی ،فرهنگی و البته ورزشی بود و همه سال ایام الله دهه مبارک فجر  با برگزاری جشنها ، جشنواره ها و تورنمتهای ورزشی این ایام در بحث ورزش گرامی داشته می شود .

 هیئت بسکتبال استان گیلان هم در راستای توسعه فعالیتهای خود در دهه مبارک فجر برنامه  های ویژه ای دارد .

دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان : برنامه های ویژه هیئت بسکتبال استان گیلان  در چله انقلاب ، حضور 108 بازیکن و کادر فنی در لیگهای کشوری و بیش از  240 ورزشکار در تورنمتها و مسابقات چندجانبه در استان گیلان

Image result for ‫دکتر محمد رفیعی ریاست بسکتبال گیلان‬‎روابط عمومی هیئت بسکتبال استان گیلان ؛بسکتبال استان گیلان در دو سال اخیر منشا تحولات عظیم و ریتم سریع فعالیت بوده است . مدیریت جوان این هیئت با ورود نسل جوان ،پرانرژی و  کارآمد در کنار پیشکسوتان و استفاده از توصیه ها و پیشنهادهای آنها به عنوان پدران معنوی ، نوید بخش روزهای خوبی برای بسکتبال استان گیلان بوده است .

 

در طی دو سال اخیر بسیاری از روند روبه سکوت دوباره احیا شد و مربیان استان روحیه ای دوباره گرفتند تا ماحصل تلاششان به عنوان مربیان در کشوری نمودار شود تا ضمن معرفی بازیکنان شایسته و رفع نواقص و عیب بازیکنان در جهت کمک به فدراسیون و تیم ملی حضوری قدرتمد داشته باشند . 

از یک سو نگری و تمرکزگرایی فاصله گرفته شد و همه گیلان وارد عمل شدند و بسیاری از شهرها و مناطق هم جدیدا به جمع خانواده بسکتبال پیوستند .

 

 

 

دکتر محمد رفیعی ریاست هیئت بسکتبال گیلان :

برای اولین بار در تاریخ بسکتبال گیلان 108 بازیکن و کادر فنی در لیگهای کشوری و بیش از  240 ورزشکار در تورنمتها و مسابقات چندجانبه در استان گیلان

دکتر محمد رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان ضمن تبریک چهلمین سالروز پیروی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، افزود : با همت و تلاش همه آحاد جامعه و به کوری چشم دشمنان چهلمین یوم الله دهه مبارک مبارک فجر هم آغاز شد .

دکتر محمد رفیعی به حضور خانواده بسکتبال در چله انقلاب با بیش از500 بازیکن و کادر فنی اشاره کرد و افزود :

از ابتدا راه با بررسی گذشته و حال بسکتبال برنامه کوتاه ، میان و بلند مدت تدوین شد و جوانان در کنار تجربه پیشکسوتان بسکتبال ( پدران معنوی ) ادامه راه دادند . به حمدالله در آستانه چله و با عزم جزم همه خانواده بسکتبال با 5 اعزام بزرگ و میزبانی در لیگهای کشور با حضور 108 بازیکن ، مربی و سرپرست  و بیش از 4 تورنمت جام فجر این جشن بزرگ را با دیگر خانواده ورزش استان گیلان به جشن نشسته ایم .

ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان به اعزام 5 تیم در این ایام اشاره کرد و افزود : خوشبختانه علی رقم مشکلات اقتصادی و با عنایت به تلاش مربیان و در ادامه حضور مقتدرانه بسکتبال در لیگهای کشوری و به پاس قدردانی از زحمات مربیان اعزام تیمهای انجام شد و تیمهای سه نفره بانوان جام فجر ، میزبانی تیم صنایع دستی راستکردار انزلی در هفته پنجم لیگ بانوان کشور ( نماینده بانوان در لیگ دسته اول بانوان کشور ) ، اعزام تیم نوجوانان خانه بسکتبال رشت ( نماینده گیلان در لیگ نوجوانان کشور ) ، اعزام تیم بسکتبال جوانان خانه بسکتبال رشت ( نماینده جوانان گیلان در لیگ جوانان کشور ) به لیگ جوانان کشور ، اعزام تیم امید درفک ( نماینده گیلان در لیگ امیدهای کشور )اعزام شدند .

وی به موفقیتهای تیمهای گیلانی در راستای 11 اعزام در شش ماه اول اشاره کرد و افزود : به نقطه هدف نزدیک شدیم در شش ماهه اول و با اعزام تیمهای رده سنی به سیدهای بالاتر سود کردیم و اکنون در شش ماه دوم و به برکت یوم الله دهه مبارک فجر خوشبختانه در 2 اعزام در رده سنی نوجوانان و جوانان موفقیت به دست آمده و خوشبختانه تیمهای نوجوانان و جوانان خانه بسکتبال رشت به جمع 16 تیم پایانی کشور راه یافتند .

دکتر رفیعی به حضور تیم بانوان اشاره کرد و افزود : پس از موفقیتهای میدانی و ثبت ایونتها در بسکتبال سه نفره بانوان موجب شده تا نگاه ویژه ای به بسکتبال سه نفره گیلان و خصوصا بانوان باشد و امیدوار به حضور قدرتمند این عزیزان هستیم . تیم بسکتبال بانوان راستکردار بندرانزلی هم علی رقم اولین حضورش در لیگ و یارگیری بومی و کادر جوان و بومی نوید سالهای خوبی برای بسکتبال بانوان گیلان می رود و البته همچنان بخت حضور در پلی آف را دارند .

Image result for ‫تیم بسکتبال امید درفک‬‎Image result for ‫تیم بسکتبال امید درفک‬‎

ایشان در خصوص تیم بسکتبال امید درفک هم گفت : درفک یکی از باشگاههای فعال و مستعد گیلان است که با رصد و حضور در تمرینات این تیم امیدواریم حضوری مقتدرانه و موفق داشته باشد .

تورنمتها و جشنواره های بسکتبال جام فجر در گیلان

دکتر محمد رفیعی به تورنمتهای گیلان با حضور بیش از 280 بازیکن ، 50 مربی ، سرپرست و 25 داور در جام فجر اشاره کرد و افزود :

بانوان گیلان در جام فجر پیش قدم شدند و در یک تورنمت قهرمانی استان گیلان با حضور 23 تیم در بالای 23 سال و زیر 23 سال برگزار شد .

جام فجر در شرق گیلان هم پیگیری می شود و پیشکسوتان بسکتبال در یک تورنمت 4 جانبه به مصاف هم می روند که 3 تیم از لاهیجان و یک تیم در رودسر خواهد بود .

ملوان نیروی دریایی بندرانزلی هم براساس سنت همه ساله خود در 2 بخش بانوان و آقایان جام فجر ، مسابقات پرتاب پنالتی خانوادگی  ( مادر و دختر ) و در بخش آقایان ( پدر و پسر ) برگزار خواهد کرد .

 

دکتر رفیعی در به دستاوردهای ورزش خصوصا در رشته بسکتبال اشاره کرد و افزود : پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ورزش روزهای رشد و ترقی را دنبال می کند . امروز بانوان در عرصه داخلی و بین المللی حضوری قدرتمند دارند و در یک تعالی با حفظ حجاب به مسابقات اعزام می شوند .

ورزش و خصوصا بسکتبال امروز همگانی شده و با توجه به فرهنگ سازی صورت گرفته نوجوانان و جوانان در ساحل و پارک به تمرین و مسابقه می پردازم .

دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلاان در پایان گفت : خبرهای خوبی برای بسکتبال در سال 98 خواهیم داشت و البته همچنان معتقد است کارهای زیادی صورت گرفته و می گیرد و البته همچنان راه ادامه دارد و باید تلاش کرد .  

 

 



 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna